Skip to content
Menu
Blog CzytamPierwszy.pl
  • Blog
  • CzytamPierwszy.pl
  • Sezonowość
  • Poradniki
Blog CzytamPierwszy.pl

Poradnik: Status zamówienia

Napisano dnia 2 listopada 2021

Drogi Recenzencie, chcemy ułatwić zrozumienie statusów wysyłek, czytając ten tekst zrozumiesz co oznacza status wysyłki “Zamówienie przyjęte”, “Zamówienie w realizacji” czy “Zamówienie wysłane”. Zachęcamy do lektury! 

Aby dobrze zrozumieć system wysyłek musimy przybliżyć Ci realia magazynowania naszych książek. Podstawową informacją, która ma znaczenie dla Recenzenta jest to, że mamy 3 sposoby wysyłki książek i produktów ze sklepu:

W mailach od nas, jak i w Panelu Recenzenta możesz spotkać się z kilkoma Statusami Wysyłki, za chwilę wyjaśnimy co one oznaczają i czego możesz się spodziewać w najbliższym czasie. 

Zamówienie złożone

Jest to pierwszy status jaki widzisz po złożeniu zamówienia. Jeśli zamówiłeś książkę papierową, która nie jest wydana nakładem Marginesów, to prawdopodobnie w najbliższym czasie książka zostanie do Ciebie wysłana z naszego magazynu. Kolejny status takiego zamówienia to “Zamówienie wysłane”. 

Zamówienie wysłane

Dotyczy wszystkich produktów i akcji specjalnych. Jeśli widzisz ten status zamówienia, to oznacza, że Twoje produkty zostały wysłane. Jeśli dotyczy to akcji specjalnej, to została rozliczona, punkty przypisane do Twojego konta.

Zamówienie przyjęte

Jeśli widzisz ten status to oznacza, że prawdopodobnie zamówiłeś produkt cyfrowy, książkę Wyd. Marginesy, kupon lub mamy do rozliczenia akcje specjalną. Ten status oznacza, że zauważyliśmy Twoje zamówienie i nad nim pracujemy. 

Jeśli zamówiłeś kupony, to kupujemy właśnie Twój produkt i wyślemy go jak tylko do nas dojdzie. 

Jeśli zamówiłeś książkę Wydawnictwa Marginesy, to przekazaliśmy Twoje dane niezbędne do realizacji tego zamówienia.

Jeśli bierzesz udział w akcji specjalnej, to niebawem będziemy sprawdzać czy spełniłeś warunki i czy możemy Ci przypisać punkty.

Status tymczasowy

Możesz go widzieć jeśli w tej chwili pracujemy nad Twoim zamówieniem, roboczo musimy ustawić ten status aby łatwo wrócić do zamówienia i nadać właściwy końcowy status.

Zamówienie anulowanie

Możesz zobaczyć ten status niezmiernie rzadko, z jakiegoś powodu nie będziemy mogli wysłać Twoich produktów. Dostaniesz od nas maila dlaczego i co proponujemy. 

Naświetliliśmy w telegraficznym skrócie i wielkim uproszczeniu zasady nadawania statusu Twoim zamówieniom. Mamy nadzieję, że już teraz każdy będzie wiedział co się aktualnie dzieje z jego zamówionymi produktami.

Przeczytaj również:

Video poradnik: Jak dobrze pisać komentarze

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

©2022 Blog CzytamPierwszy.pl | Powered by SuperbThemes & WordPress